\chapter{Výsledky simulací se scénářem s konstantními vjezdy} \label{app:const01} \fancyhead[L]{\nouppercase{\rightmark}} Tato příloha obsahuje vybrané grafy vzniklé při vyhodnocování navrženého algoritmu na scénáři s konstantními vjezdy do oblasti. Grafy jsou výstupem z použitého balíku \texttt{toolbxvgs}. \section{Globální údaje} Zde se nacházejí grafy srovnávající sledované veličiny v celé sledované oblasti. \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:rdelayAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/delayTimeAvg}} \subfloat{\label{fig:rdealSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/delayTimeSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-delaytime} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:rdensity}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/density}} \subfloat{\label{fig:rflow}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/flow}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-densflow} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:rspeedAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/speedAvg}} \subfloat{\label{fig:rspeedSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/speedSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-speed} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:rstopTimeAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/stopTimeAvg}} \subfloat{\label{fig:rstopTimeSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/stopTimeSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-stopTime} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:rtravelTimeAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/travelTimeAvg}} \subfloat{\label{fig:rtravelTimeSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/travelTimeSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-travelTime} \end{figure} \begin{figure}% \includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/numStops}% %\caption{}% \label{fig:r-numStops}% \end{figure} \section{Data z jednotlivých křižovatek} Tato sekce obsahuje srovnání vybraných údajů rozdělených dle jednotlivých křižovatek. \begin{figure}[b!] \centering \subfloat{\label{fig:rdelay495avg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeAvg495}} \subfloat{\label{fig:rdelay495sdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeSdv495}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-delaytime-495} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:rdela601avg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeAvg601}} \subfloat{\label{fig:rdelay601sdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeSdv601}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-delaytime-601} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:rnumstops495}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/numStops495}} \subfloat{\label{fig:rnumstops601}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/numStops601}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:r-numstops-inter} \end{figure}