\chapter{Výsledky simulací se scénářem s~konstantními vjezdy} \label{app:const01} \fancyhead[L]{\nouppercase{\rightmark}} Tato příloha obsahuje vybrané grafy vzniklé při vyhodnocování navrženého algoritmu na scénáři s~konstantními vjezdy do oblasti. Grafy jsou výstupem z~použitého balíku \texttt{toolbxvgs}. \section{Globální údaje} Zde se nacházejí grafy srovnávající sledované veličiny v~celé sledované oblasti. \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:cdelayAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/delayTimeAvg}} \subfloat{\label{fig:cdealSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/delayTimeSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-delaytime} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:cdensity}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/density}} \subfloat{\label{fig:cflow}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/flow}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-densflow} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:cspeedAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/speedAvg}} \subfloat{\label{fig:cspeedSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/speedSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-speed} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:cstopTimeAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/stopTimeAvg}} \subfloat{\label{fig:cstopTimeSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/stopTimeSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-stopTime} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:ctravelTimeAvg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/travelTimeAvg}} \subfloat{\label{fig:ctravelTimeSdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/travelTimeSdv}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-travelTime} \end{figure} \begin{figure}% \includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/numStops}% %\caption{}% \label{fig:c-numStops}% \end{figure} \section{Data z~jednotlivých křižovatek} Tato sekce obsahuje srovnání vybraných údajů rozdělených dle jednotlivých křižovatek. \begin{figure}[b!] \centering \subfloat{\label{fig:cdelay495avg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeAvg495}} \subfloat{\label{fig:cdelay495sdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeSdv495}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-delaytime-495} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:cdela601avg}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeAvg601}} \subfloat{\label{fig:cdelay601sdv}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/delayTimeSdv601}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-delaytime-601} \end{figure} \begin{figure} \centering \subfloat{\label{fig:cnumstops495}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/numStops495}} \subfloat{\label{fig:cnumstops601}\includegraphics[width=0.5\columnwidth]{c01/inter/numStops601}} %\caption{Relativní změny v počtu zastavení oproti referenčnímu systému při scénáři s konstantními vjezdy.} \label{fig:c-numstops-inter} \end{figure}