root/applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Results/Results.tex @ 1432

Revision 1432, 1.7 kB (checked in by jabu, 12 years ago)
RevLine 
[1426]1\def \obr {Results/fig/}
2
3\chapter{Výsledky} 
4
5Použitá metoda byla testována na mikrosimulátoru dopravy AIMSUN v
6oblasti Praha - Zličín na dvou scénářích s konstantní
7hustotou provozu a jednom scénáři reálným. Referenční výsledky
8byly získány testováním těchto scénářů na konstantní
9délce cyklu o hodnotě $80 s$, která je v modelové oblasti skutečně používána.
10
11\section{Scénář 1}
12První testovaný konstantní scénář má menší intenzitu provozu a při měření
13s různými konstantními délkami cyklu se ukazuje, že referenční hodnota $80 s$
14je více méně optimální. Jak ukazuje následující graf, algoritmus osciluje okolo těchto hodnot až
15na moment kolem padesáté minuty, kdy reaguje na prudké zvýšení front, jak ukazuje další graf.
16
[1432]17
[1426]18\begin{figure}[H]
19\begin{center}
20    {\includegraphics[width=12cm]{\obr tc_01_007.eps}}
21    \caption{Průběh délky cyklu}\label{fig:tc_01_007}
22\end{center}
23\end{figure}
24
25\begin{figure}[H]
26\begin{center}
27    {\includegraphics[width=12cm]{\obr qsum_01_007.eps}}
28    \caption{Průběh součtu délek front}\label{fig:qsum_01_007}
29\end{center}
30\end{figure}
31
32Tento nárůst front kolem padesáté minuty se projevil negativně na vývoji dopravy, jak ukazují následující
33dva grafy porovnávající počty zastavení a průměrnou dobu jízdy s referenční délkou cyklu $80s$.
34
35\begin{figure}[H]
36\begin{center}
37    {\includegraphics[width=14cm]{\obr 01/a_numStops.eps}}
38    \caption{Počet zastavení}\label{fig:tc_01_007}
39\end{center}
40\end{figure}
41
42\begin{figure}[H]
43\begin{center}
44    {\includegraphics[width=14cm]{\obr 01/a_travelTimeAvg.eps}}
45    \caption{Průměrná doba jízdy}\label{fig:qsum_01_007}
46\end{center}
47\end{figure}
48
49\section{Scénář 2}
Note: See TracBrowser for help on using the browser.