\def \obr {Results/fig/} \chapter{Výsledky} Použitá metoda byla testována na mikrosimulátoru dopravy AIMSUN v oblasti Praha - Zličín na dvou scénářích s konstantní hustotou provozu a jednom scénáři reálným. Referenční výsledky byly získány testováním těchto scénářů na konstantní délce cyklu o hodnotě $80 s$, která je v modelové oblasti skutečně používána. \section{Scénář 1} První testovaný konstantní scénář má menší intenzitu provozu a při měření s různými konstantními délkami cyklu se ukazuje, že referenční hodnota $80 s$ je více méně optimální. Jak ukazuje následující graf, algoritmus osciluje okolo těchto hodnot až na moment kolem padesáté minuty, kdy reaguje na prudké zvýšení front, jak ukazuje další graf. \begin{figure}[H] \begin{center} {\includegraphics[width=12cm]{\obr tc_01_007.eps}} \caption{Průběh délky cyklu}\label{fig:tc_01_007} \end{center} \end{figure} \begin{figure}[H] \begin{center} {\includegraphics[width=12cm]{\obr qsum_01_007.eps}} \caption{Průběh součtu délek front}\label{fig:qsum_01_007} \end{center} \end{figure} Tento nárůst front kolem padesáté minuty se projevil negativně na vývoji dopravy, jak ukazují následující dva grafy porovnávající počty zastavení a průměrnou dobu jízdy s referenční délkou cyklu $80s$. \begin{figure}[H] \begin{center} {\includegraphics[width=14cm]{\obr 01/a_numStops.eps}} \caption{Počet zastavení}\label{fig:tc_01_007} \end{center} \end{figure} \begin{figure}[H] \begin{center} {\includegraphics[width=14cm]{\obr 01/a_travelTimeAvg.eps}} \caption{Průměrná doba jízdy}\label{fig:qsum_01_007} \end{center} \end{figure} \section{Scénář 2}