root/applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Results/Results.tex @ 1426

Revision 1426, 1.7 kB (checked in by jabu, 12 years ago)

vysledky scenare 01

Line 
1\def \obr {Results/fig/}
2
3\chapter{Výsledky} 
4
5Použitá metoda byla testována na mikrosimulátoru dopravy AIMSUN v
6oblasti Praha - Zličín na dvou scénářích s konstantní
7hustotou provozu a jednom scénáři reálným. Referenční výsledky
8byly získány testováním těchto scénářů na konstantní
9délce cyklu o hodnotě $80 s$, která je v modelové oblasti skutečně používána.
10
11\section{Scénář 1}
12První testovaný konstantní scénář má menší intenzitu provozu a při měření
13s různými konstantními délkami cyklu se ukazuje, že referenční hodnota $80 s$
14je více méně optimální. Jak ukazuje následující graf, algoritmus osciluje okolo těchto hodnot až
15na moment kolem padesáté minuty, kdy reaguje na prudké zvýšení front, jak ukazuje další graf.
16
17\begin{figure}[H]
18\begin{center}
19    {\includegraphics[width=12cm]{\obr tc_01_007.eps}}
20    \caption{Průběh délky cyklu}\label{fig:tc_01_007}
21\end{center}
22\end{figure}
23
24\begin{figure}[H]
25\begin{center}
26    {\includegraphics[width=12cm]{\obr qsum_01_007.eps}}
27    \caption{Průběh součtu délek front}\label{fig:qsum_01_007}
28\end{center}
29\end{figure}
30
31Tento nárůst front kolem padesáté minuty se projevil negativně na vývoji dopravy, jak ukazují následující
32dva grafy porovnávající počty zastavení a průměrnou dobu jízdy s referenční délkou cyklu $80s$.
33
34\begin{figure}[H]
35\begin{center}
36    {\includegraphics[width=14cm]{\obr 01/a_numStops.eps}}
37    \caption{Počet zastavení}\label{fig:tc_01_007}
38\end{center}
39\end{figure}
40
41\begin{figure}[H]
42\begin{center}
43    {\includegraphics[width=14cm]{\obr 01/a_travelTimeAvg.eps}}
44    \caption{Průměrná doba jízdy}\label{fig:qsum_01_007}
45\end{center}
46\end{figure}
47
48\section{Scénář 2}
Note: See TracBrowser for help on using the browser.