[121] | 1 | #LyX 1.5.5 created this file. For more info see http://www.lyx.org/ |
---|
| 2 | \lyxformat 276 |
---|
| 3 | \begin_document |
---|
| 4 | \begin_header |
---|
| 5 | \textclass scrartcl |
---|
| 6 | \language english |
---|
| 7 | \inputencoding auto |
---|
| 8 | \font_roman ae |
---|
| 9 | \font_sans default |
---|
| 10 | \font_typewriter default |
---|
| 11 | \font_default_family rmdefault |
---|
| 12 | \font_sc false |
---|
| 13 | \font_osf false |
---|
| 14 | \font_sf_scale 100 |
---|
| 15 | \font_tt_scale 100 |
---|
| 16 | \graphics default |
---|
| 17 | \paperfontsize default |
---|
| 18 | \spacing single |
---|
| 19 | \papersize default |
---|
| 20 | \use_geometry false |
---|
| 21 | \use_amsmath 1 |
---|
| 22 | \use_esint 1 |
---|
| 23 | \cite_engine basic |
---|
| 24 | \use_bibtopic false |
---|
| 25 | \paperorientation portrait |
---|
| 26 | \secnumdepth 3 |
---|
| 27 | \tocdepth 3 |
---|
| 28 | \paragraph_separation indent |
---|
| 29 | \defskip medskip |
---|
| 30 | \quotes_language english |
---|
| 31 | \papercolumns 1 |
---|
| 32 | \papersides 1 |
---|
| 33 | \paperpagestyle default |
---|
| 34 | \tracking_changes false |
---|
| 35 | \output_changes false |
---|
| 36 | \author "" |
---|
| 37 | \author "" |
---|
| 38 | \end_header |
---|
| 39 | |
---|
| 40 | \begin_body |
---|
| 41 | |
---|
| 42 | \begin_layout Title |
---|
| 43 | Podklady k diskusi na zadavani experimentu |
---|
| 44 | \end_layout |
---|
| 45 | |
---|
| 46 | \begin_layout Author |
---|
| 47 | Václav Šmídl |
---|
| 48 | \end_layout |
---|
| 49 | |
---|
| 50 | \begin_layout Date |
---|
| 51 | 28. |
---|
| 52 | května 2008 |
---|
| 53 | \end_layout |
---|
| 54 | |
---|
| 55 | \begin_layout Section |
---|
| 56 | Cíl: uživatelsky přítulné a efektivní zadávání experimentů |
---|
| 57 | \end_layout |
---|
| 58 | |
---|
| 59 | \begin_layout Standard |
---|
| 60 | Mělo by být snadné zadat a použít následující typy experimentů a jejich |
---|
| 61 | kombinací: |
---|
| 62 | \end_layout |
---|
| 63 | |
---|
| 64 | \begin_layout Subsection |
---|
| 65 | Trivial: odhadnutí ARX modelu z dat |
---|
| 66 | \end_layout |
---|
| 67 | |
---|
| 68 | \begin_layout Standard |
---|
| 69 | Uživatel zadá |
---|
| 70 | \end_layout |
---|
| 71 | |
---|
| 72 | \begin_layout Itemize |
---|
| 73 | datový soubor, |
---|
| 74 | \end_layout |
---|
| 75 | |
---|
| 76 | \begin_layout Itemize |
---|
| 77 | strukturu regresoru |
---|
| 78 | \end_layout |
---|
| 79 | |
---|
| 80 | \begin_layout Itemize |
---|
| 81 | způsob jakým se dozví výsledky. |
---|
| 82 | \end_layout |
---|
| 83 | |
---|
| 84 | \begin_layout Standard |
---|
| 85 | Mělo by být na úrovni předpřipraveného úkolu. |
---|
| 86 | \end_layout |
---|
| 87 | |
---|
| 88 | \begin_layout Subsection |
---|
| 89 | Iterators: cyklus přes několik možností |
---|
| 90 | \end_layout |
---|
| 91 | |
---|
| 92 | \begin_layout Standard |
---|
| 93 | Uživatel zadá |
---|
| 94 | \end_layout |
---|
| 95 | |
---|
| 96 | \begin_layout Itemize |
---|
| 97 | datový soubor, |
---|
| 98 | \end_layout |
---|
| 99 | |
---|
| 100 | \begin_layout Itemize |
---|
| 101 | výčet možných struktur regresorů (pole) |
---|
| 102 | \end_layout |
---|
| 103 | |
---|
| 104 | \begin_layout Itemize |
---|
| 105 | způsob vyhodnocení (pole?) |
---|
| 106 | \end_layout |
---|
| 107 | |
---|
| 108 | \begin_layout Standard |
---|
| 109 | Pro nestandardní typy výstupů může být třeba něco doprogramovat. |
---|
| 110 | \end_layout |
---|
| 111 | |
---|
| 112 | \begin_layout Subsection |
---|
| 113 | Shared parts: Agenti |
---|
| 114 | \end_layout |
---|
| 115 | |
---|
| 116 | \begin_layout Standard |
---|
| 117 | Uživatel zadá |
---|
| 118 | \end_layout |
---|
| 119 | |
---|
| 120 | \begin_layout Itemize |
---|
| 121 | vzorový popis agenta |
---|
| 122 | \end_layout |
---|
| 123 | |
---|
| 124 | \begin_layout Itemize |
---|
| 125 | pro každého dalšího agenta se načte ten vzorový a provedou se změny |
---|
| 126 | \end_layout |
---|
| 127 | |
---|
| 128 | \begin_layout Subsection |
---|
| 129 | Inheritance: výběr potomka |
---|
| 130 | \end_layout |
---|
| 131 | |
---|
| 132 | \begin_layout Standard |
---|
| 133 | Uživatel má (např. |
---|
| 134 | v dialogu) na výběr z několika různých variant algoritmu. |
---|
| 135 | V případě, že se liší parametrem se problém redukuje na triviální. |
---|
| 136 | \end_layout |
---|
| 137 | |
---|
| 138 | \begin_layout Standard |
---|
| 139 | Pokud varianty algoritmů jsou implementovány jako různé objekty pak by měl |
---|
| 140 | dostat na výběr nejnižšího přípustného, kterého je možné specializovat |
---|
| 141 | na jednotlivé potomky. |
---|
| 142 | \end_layout |
---|
| 143 | |
---|
| 144 | \begin_layout Standard |
---|
| 145 | Při změně potomka je třeba změnit zadání parametrů. |
---|
| 146 | Uchovávání společných nastavení by bylo hezké, ale není nutné. |
---|
| 147 | \end_layout |
---|
| 148 | |
---|
| 149 | \begin_layout Section |
---|
| 150 | Úrovně řešení |
---|
| 151 | \end_layout |
---|
| 152 | |
---|
| 153 | \begin_layout Standard |
---|
| 154 | Problém je rozvrstven do několika úrovní, přičemž na každé z nich lze provádět |
---|
| 155 | různě složité úkoly. |
---|
| 156 | Přehled: |
---|
| 157 | \end_layout |
---|
| 158 | |
---|
| 159 | \begin_layout Standard |
---|
| 160 | \begin_inset Tabular |
---|
| 161 | <lyxtabular version="3" rows="4" columns="2"> |
---|
| 162 | <features> |
---|
| 163 | <column alignment="center" valignment="top" leftline="true" width="0"> |
---|
| 164 | <column alignment="left" valignment="top" leftline="true" rightline="true" width="70text%"> |
---|
| 165 | <row topline="true"> |
---|
| 166 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" usebox="none"> |
---|
| 167 | \begin_inset Text |
---|
| 168 | |
---|
| 169 | \begin_layout Standard |
---|
| 170 | GUI |
---|
| 171 | \end_layout |
---|
| 172 | |
---|
| 173 | \end_inset |
---|
| 174 | </cell> |
---|
| 175 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" rightline="true" usebox="none"> |
---|
| 176 | \begin_inset Text |
---|
| 177 | |
---|
| 178 | \begin_layout Standard |
---|
| 179 | Uživatelsky příjemná |
---|
| 180 | \begin_inset Quotes eld |
---|
| 181 | \end_inset |
---|
| 182 | |
---|
| 183 | klikací varianta |
---|
| 184 | \begin_inset Quotes erd |
---|
| 185 | \end_inset |
---|
| 186 | |
---|
| 187 | |
---|
| 188 | \end_layout |
---|
| 189 | |
---|
| 190 | \end_inset |
---|
| 191 | </cell> |
---|
| 192 | </row> |
---|
| 193 | <row topline="true"> |
---|
| 194 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" usebox="none"> |
---|
| 195 | \begin_inset Text |
---|
| 196 | |
---|
| 197 | \begin_layout Standard |
---|
| 198 | UserInfo |
---|
| 199 | \end_layout |
---|
| 200 | |
---|
| 201 | \end_inset |
---|
| 202 | </cell> |
---|
| 203 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" rightline="true" usebox="none"> |
---|
| 204 | \begin_inset Text |
---|
| 205 | |
---|
| 206 | \begin_layout Standard |
---|
| 207 | Naklikané výsledky jsou uloženy ve formě textových souborů, které se dají |
---|
| 208 | editovat. |
---|
| 209 | (Textový editor může být efektivnější než klikátka, např. |
---|
| 210 | global Replace) |
---|
| 211 | \end_layout |
---|
| 212 | |
---|
| 213 | \end_inset |
---|
| 214 | </cell> |
---|
| 215 | </row> |
---|
| 216 | <row topline="true"> |
---|
| 217 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" usebox="none"> |
---|
| 218 | \begin_inset Text |
---|
| 219 | |
---|
| 220 | \begin_layout Standard |
---|
| 221 | Experiment |
---|
| 222 | \end_layout |
---|
| 223 | |
---|
| 224 | \end_inset |
---|
| 225 | </cell> |
---|
| 226 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" rightline="true" usebox="none"> |
---|
| 227 | \begin_inset Text |
---|
| 228 | |
---|
| 229 | \begin_layout Standard |
---|
| 230 | Zadané UserInfo se otestuje na platnost a vyrobí se spustitelný kód. |
---|
| 231 | Na této úrovni je třeba ošetřit iterátory atp. |
---|
| 232 | \end_layout |
---|
| 233 | |
---|
| 234 | \end_inset |
---|
| 235 | </cell> |
---|
| 236 | </row> |
---|
| 237 | <row topline="true" bottomline="true"> |
---|
| 238 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" usebox="none"> |
---|
| 239 | \begin_inset Text |
---|
| 240 | |
---|
| 241 | \begin_layout Standard |
---|
| 242 | Library |
---|
| 243 | \end_layout |
---|
| 244 | |
---|
| 245 | \end_inset |
---|
| 246 | </cell> |
---|
| 247 | <cell alignment="center" valignment="top" topline="true" leftline="true" rightline="true" usebox="none"> |
---|
| 248 | \begin_inset Text |
---|
| 249 | |
---|
| 250 | \begin_layout Standard |
---|
| 251 | Sada funkcí a objektů které jsou experimentem volány. |
---|
| 252 | \end_layout |
---|
| 253 | |
---|
| 254 | \end_inset |
---|
| 255 | </cell> |
---|
| 256 | </row> |
---|
| 257 | </lyxtabular> |
---|
| 258 | |
---|
| 259 | \end_inset |
---|
| 260 | |
---|
| 261 | |
---|
| 262 | \end_layout |
---|
| 263 | |
---|
| 264 | \begin_layout Standard |
---|
| 265 | Obecně tento přístup máme naimplementován ve dvou variantách: |
---|
| 266 | \end_layout |
---|
| 267 | |
---|
| 268 | \begin_layout Subsection |
---|
| 269 | Jobcontrol |
---|
| 270 | \end_layout |
---|
| 271 | |
---|
| 272 | \begin_layout Standard |
---|
| 273 | Je výsledkem vývoje |
---|
| 274 | \begin_inset Quotes eld |
---|
| 275 | \end_inset |
---|
| 276 | |
---|
| 277 | zdola-nahoru |
---|
| 278 | \begin_inset Quotes erd |
---|
| 279 | \end_inset |
---|
| 280 | |
---|
| 281 | proto napíšu obráceně: |
---|
| 282 | \end_layout |
---|
| 283 | |
---|
| 284 | \begin_layout Description |
---|
| 285 | Library knihovna mixtools |
---|
| 286 | \end_layout |
---|
| 287 | |
---|
| 288 | \begin_layout Description |
---|
| 289 | Experiment z experimentů ve formě m-filů, které prováděl Ivan postupně vykrystal |
---|
| 290 | izovala obecná šablona, ve které se pouze zaškrtávalo provést/neprovést. |
---|
| 291 | \end_layout |
---|
| 292 | |
---|
| 293 | \begin_layout Description |
---|
| 294 | UserInfo projekt jobcontrol měl za úkol usnadnit zadávání této šablony tím, |
---|
| 295 | že se napíšou pouze relevantní parametry a automaticky se sestaví vzorový |
---|
| 296 | m-file. |
---|
| 297 | \end_layout |
---|
| 298 | |
---|
| 299 | \begin_layout Description |
---|
| 300 | GUI po ustabilizování struktury UserInfa se napsalo GUI, které je šité výsledkům |
---|
| 301 | na míru. |
---|
| 302 | \end_layout |
---|
| 303 | |
---|
| 304 | \begin_layout Subsection |
---|
| 305 | Mix3k |
---|
| 306 | \end_layout |
---|
| 307 | |
---|
| 308 | \begin_layout Standard |
---|
| 309 | Systém byl od začátku navrhován tak, aby umožňoval automatické zadávání |
---|
| 310 | experimentu. |
---|
| 311 | Klíčovou roli hrají objekty: |
---|
| 312 | \end_layout |
---|
| 313 | |
---|
| 314 | \begin_layout Description |
---|
| 315 | Library knihovna se skládá z několika |
---|
| 316 | \begin_inset Quotes eld |
---|
| 317 | \end_inset |
---|
| 318 | |
---|
| 319 | výpočetních |
---|
| 320 | \begin_inset Quotes erd |
---|
| 321 | \end_inset |
---|
| 322 | |
---|
| 323 | objektů. |
---|
| 324 | Například objekt ARENA má atributy: |
---|
| 325 | \end_layout |
---|
| 326 | |
---|
| 327 | \begin_deeper |
---|
| 328 | \begin_layout Description |
---|
| 329 | environment: model prostředí (které může například přehrávat uložená data), |
---|
| 330 | a |
---|
| 331 | \end_layout |
---|
| 332 | |
---|
| 333 | \begin_layout Description |
---|
| 334 | participants: seznam aktivních objektů, které se umí v prostředí pohybovat. |
---|
| 335 | \end_layout |
---|
| 336 | |
---|
| 337 | \begin_layout Standard |
---|
| 338 | Kromě toho, má ARENA ma metodu run, která cyklicky volá metody environment.step() |
---|
| 339 | a participant(i).run(). |
---|
| 340 | \end_layout |
---|
| 341 | |
---|
| 342 | \end_deeper |
---|
| 343 | \begin_layout Description |
---|
| 344 | Experiment může být samostaný m-file vytvořený z prvků knihovny, nebo může |
---|
| 345 | být vygenerován z UserInfa. |
---|
| 346 | V extrémním případě může být |
---|
| 347 | \begin_inset listings |
---|
| 348 | lstparams "basicstyle={\ttfamily},language=Matlab" |
---|
| 349 | inline false |
---|
| 350 | status open |
---|
| 351 | |
---|
| 352 | \begin_layout Standard |
---|
| 353 | |
---|
| 354 | load UserInfo |
---|
| 355 | \end_layout |
---|
| 356 | |
---|
| 357 | \begin_layout Standard |
---|
| 358 | |
---|
| 359 | ARENA=build(UserInfo) |
---|
| 360 | \end_layout |
---|
| 361 | |
---|
| 362 | \begin_layout Standard |
---|
| 363 | |
---|
| 364 | run(ARENA) |
---|
| 365 | \end_layout |
---|
| 366 | |
---|
| 367 | \end_inset |
---|
| 368 | |
---|
| 369 | |
---|
| 370 | \end_layout |
---|
| 371 | |
---|
| 372 | \begin_layout Description |
---|
| 373 | UserInfo je klíčovou částí systému, je jednoznačnou parametrizací jednoho |
---|
| 374 | výpočetního objektu tj, má jeho parametry jako atributy a má metody: |
---|
| 375 | \end_layout |
---|
| 376 | |
---|
| 377 | \begin_deeper |
---|
| 378 | \begin_layout Description |
---|
| 379 | build která generuje výpočetní objekt |
---|
| 380 | \end_layout |
---|
| 381 | |
---|
| 382 | \begin_layout Description |
---|
| 383 | askuser která je zodpovědná za interakci s uživatelem, |
---|
| 384 | \end_layout |
---|
| 385 | |
---|
| 386 | \begin_layout Standard |
---|
| 387 | Kličové je, že |
---|
| 388 | \series bold |
---|
| 389 | atributem userinfa můžou být jiná UserInfa |
---|
| 390 | \series default |
---|
| 391 | . |
---|
| 392 | \end_layout |
---|
| 393 | |
---|
| 394 | \end_deeper |
---|
| 395 | \begin_layout Description |
---|
| 396 | GUI je automaticky generováno voláním metody askuser. |
---|
| 397 | V základní verzi se vytvoří prázdné UIExperiment a na něj se zavolá metoda |
---|
| 398 | askuser(). |
---|
| 399 | \end_layout |
---|
| 400 | |
---|
| 401 | \begin_layout Section |
---|
| 402 | Řešení základních scénářů v M3k |
---|
| 403 | \end_layout |
---|
| 404 | |
---|
| 405 | \begin_layout Subsection |
---|
| 406 | Trivial: |
---|
| 407 | \end_layout |
---|
| 408 | |
---|
| 409 | \begin_layout Standard |
---|
| 410 | Je definován ARXparticipant, který umí odhadovat ARX model a interagovat |
---|
| 411 | s prostředím pomocí DataSource. |
---|
| 412 | \end_layout |
---|
| 413 | |
---|
| 414 | \begin_layout Standard |
---|
| 415 | Je definováno UIarxparticipant, který se umí zeptat na parametry ARX modelu. |
---|
| 416 | \end_layout |
---|
| 417 | |
---|
| 418 | \begin_layout Standard |
---|
| 419 | Tj. |
---|
| 420 | při volání standardního Experimentu se vloží |
---|
| 421 | \end_layout |
---|
| 422 | |
---|
| 423 | \begin_layout Description |
---|
| 424 | environment typu čtení dat ze souboru |
---|
| 425 | \end_layout |
---|
| 426 | |
---|
| 427 | \begin_layout Description |
---|
| 428 | participant 1x UIarxparticipant. |
---|
| 429 | \end_layout |
---|
| 430 | |
---|
| 431 | \begin_layout Standard |
---|
| 432 | Po stisknutí tlačítka RUN se vygeneruje odpovídající ARENA. |
---|
| 433 | \end_layout |
---|
| 434 | |
---|
| 435 | \begin_layout Subsection |
---|
| 436 | Iterators |
---|
| 437 | \end_layout |
---|
| 438 | |
---|
| 439 | \begin_layout Standard |
---|
| 440 | Je podporováno pouze na úrovni Experiment. |
---|
| 441 | Tj. |
---|
| 442 | uživatel nakliká první experiment a vyrobí m-file: |
---|
| 443 | \begin_inset listings |
---|
| 444 | lstparams "basicstyle={\ttfamily},language=Matlab" |
---|
| 445 | inline false |
---|
| 446 | status collapsed |
---|
| 447 | |
---|
| 448 | \begin_layout Standard |
---|
| 449 | |
---|
| 450 | load UserInfo |
---|
| 451 | \end_layout |
---|
| 452 | |
---|
| 453 | \begin_layout Standard |
---|
| 454 | |
---|
| 455 | for i=1:5 |
---|
| 456 | \end_layout |
---|
| 457 | |
---|
| 458 | \begin_layout Standard |
---|
| 459 | |
---|
| 460 | ARENA.UIparticipants{i}.str = 1:i |
---|
| 461 | \end_layout |
---|
| 462 | |
---|
| 463 | \begin_layout Standard |
---|
| 464 | |
---|
| 465 | end |
---|
| 466 | \end_layout |
---|
| 467 | |
---|
| 468 | \begin_layout Standard |
---|
| 469 | |
---|
| 470 | ARENA=build(UserInfo) |
---|
| 471 | \end_layout |
---|
| 472 | |
---|
| 473 | \begin_layout Standard |
---|
| 474 | |
---|
| 475 | run(ARENA) |
---|
| 476 | \end_layout |
---|
| 477 | |
---|
| 478 | \end_inset |
---|
| 479 | |
---|
| 480 | |
---|
| 481 | \end_layout |
---|
| 482 | |
---|
| 483 | \begin_layout Standard |
---|
| 484 | Tj. |
---|
| 485 | přímé vkládání v GUI není podporováno. |
---|
| 486 | Informace o tom co a kdy změnit je třeba psát přímo do skriptu. |
---|
| 487 | \end_layout |
---|
| 488 | |
---|
| 489 | \begin_layout Standard |
---|
| 490 | Je možné navrhnout kombinaci, která vezme jiné userinfo a zpracuje ho: |
---|
| 491 | \end_layout |
---|
| 492 | |
---|
| 493 | \begin_layout Standard |
---|
| 494 | \begin_inset listings |
---|
| 495 | lstparams "basicstyle={\ttfamily},language=Matlab" |
---|
| 496 | inline false |
---|
| 497 | status collapsed |
---|
| 498 | |
---|
| 499 | \begin_layout Standard |
---|
| 500 | |
---|
| 501 | load UserInfo |
---|
| 502 | \end_layout |
---|
| 503 | |
---|
| 504 | \begin_layout Standard |
---|
| 505 | |
---|
| 506 | load Structures |
---|
| 507 | \end_layout |
---|
| 508 | |
---|
| 509 | \begin_layout Standard |
---|
| 510 | |
---|
| 511 | for i=1:5 |
---|
| 512 | \end_layout |
---|
| 513 | |
---|
| 514 | \begin_layout Standard |
---|
| 515 | |
---|
| 516 | ARENA.UIparticipants{i}.str = Structures{i} |
---|
| 517 | \end_layout |
---|
| 518 | |
---|
| 519 | \begin_layout Standard |
---|
| 520 | |
---|
| 521 | end |
---|
| 522 | \end_layout |
---|
| 523 | |
---|
| 524 | \begin_layout Standard |
---|
| 525 | |
---|
| 526 | ARENA=build(UserInfo) |
---|
| 527 | \end_layout |
---|
| 528 | |
---|
| 529 | \begin_layout Standard |
---|
| 530 | |
---|
| 531 | run(ARENA) |
---|
| 532 | \end_layout |
---|
| 533 | |
---|
| 534 | \end_inset |
---|
| 535 | |
---|
| 536 | |
---|
| 537 | \end_layout |
---|
| 538 | |
---|
| 539 | \begin_layout Subsection |
---|
| 540 | Shared parts |
---|
| 541 | \end_layout |
---|
| 542 | |
---|
| 543 | \begin_layout Standard |
---|
| 544 | Je možné dosáhnout použitím stejného přístupu jako v předchozím případě. |
---|
| 545 | V UserInfu by byl jen jeden agent a ve for cyklu by se měnil. |
---|
| 546 | \end_layout |
---|
| 547 | |
---|
| 548 | \begin_layout Standard |
---|
| 549 | Další přístup, ketrý je udělán na úrovni GUI je save/load mechanismus, UserInfo |
---|
| 550 | vytvořené pro jednoho agenta se uloží na disk a pak se načte jako jiný |
---|
| 551 | agent. |
---|
| 552 | |
---|
| 553 | \end_layout |
---|
| 554 | |
---|
| 555 | \begin_layout Description |
---|
| 556 | Nevýhoda: Ztrácí se spojení s původním objektem. |
---|
| 557 | Pokud se ten změní tak se to nedozvíme... |
---|
| 558 | \end_layout |
---|
| 559 | |
---|
| 560 | \begin_layout Subsection |
---|
| 561 | Inheritance |
---|
| 562 | \end_layout |
---|
| 563 | |
---|
| 564 | \begin_layout Standard |
---|
| 565 | Je řešeno manuálně v UI objektu, který dané objekty používá. |
---|
| 566 | Tj. |
---|
| 567 | v UIExperiment.ask() jsou vyjmenovány všechny UI enviromentů a participantů, |
---|
| 568 | které známe. |
---|
| 569 | \end_layout |
---|
| 570 | |
---|
| 571 | \begin_layout Description |
---|
| 572 | Nevýhoda: Pracné a neefektivná. |
---|
| 573 | \end_layout |
---|
| 574 | |
---|
| 575 | \begin_layout Section |
---|
| 576 | Nové XML rozhraní |
---|
| 577 | \end_layout |
---|
| 578 | |
---|
| 579 | \begin_layout Standard |
---|
| 580 | Co od toho očekávám: |
---|
| 581 | \end_layout |
---|
| 582 | |
---|
| 583 | \begin_layout Itemize |
---|
| 584 | Popis UserInfa v XML (nebo snad XSD?), |
---|
| 585 | \end_layout |
---|
| 586 | |
---|
| 587 | \begin_layout Itemize |
---|
| 588 | vylepšení možností scénářů iterators, inheritance a shared parts. |
---|
| 589 | \end_layout |
---|
| 590 | |
---|
| 591 | \begin_layout Itemize |
---|
| 592 | GUI editovatelnost ala |
---|
| 593 | \begin_inset LatexCommand url |
---|
| 594 | name "KXMLeditor" |
---|
| 595 | target "http://kxmleditor.sourceforge.net/screenshots/screenshots.html" |
---|
| 596 | |
---|
| 597 | \end_inset |
---|
| 598 | |
---|
| 599 | , který se ale už nevyvíjí... |
---|
| 600 | \end_layout |
---|
| 601 | |
---|
| 602 | \begin_layout Standard |
---|
| 603 | Čeho se bojím |
---|
| 604 | \end_layout |
---|
| 605 | |
---|
| 606 | \begin_layout Itemize |
---|
| 607 | Automatického GUI, kromě výše zmíněného KXMLeditoru jsem nic podobného nenašel... |
---|
| 608 | \end_layout |
---|
| 609 | |
---|
| 610 | \begin_layout Itemize |
---|
| 611 | Definice UserInfa přes XSD není zrovna jednoduché |
---|
| 612 | \end_layout |
---|
| 613 | |
---|
| 614 | \begin_layout Itemize |
---|
| 615 | Původní metoda build by se dala udělat přes metodu |
---|
| 616 | \emph on |
---|
| 617 | post_hello() |
---|
| 618 | \emph default |
---|
| 619 | , ale co a askuser? Dá se to zakomponovat do XSD? |
---|
| 620 | \end_layout |
---|
| 621 | |
---|
| 622 | \end_body |
---|
| 623 | \end_document |
---|