Show
Ignore:
Timestamp:
07/27/10 06:50:13 (14 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/02_Aimsun/Aimsun.tex.backup

    r1147 r1150  
    66jízdy jednotlivých vozidel po dané komunikační síti, přičemž se zohledňují všechny parametry 
    77infrastruktury i dopravních prostředků, a to včetně chování řidiče. 
     8V této kapitole je popsána základní charakteristika mikrosimulátoru AIMSUN. 
     9Podrobnější informace lze nalézt například v \cite{aimsunget} nebo \cite{aimsunman}. 
    810\\ 
     11 
    912\section{Vstupní data pro AIMSUN} 
    1013AIMSUN potřebuje pro svůj běh simulační scénář a množinu simulačních parametrů, které definují 
     
    6669rozběhne AIMSUN, do kterého generuje v průběhu simulace vozidla podle reálných dat. 
    6770 
    68 \subsubsection{Zpracování dat} 
     71\subsubsection{Zpracování dat}\label{sss:zpracovani_dat} 
    6972Druhým důležitám úkolem VGS API je zhromažďovat data potřebná pro 
    7073vyhodnocení experimentu. Aimsun sice disponuje jednoduchým rozhraním pro 
     
    126129Pro simulaci bylo použito svhéma dvou křižovatek na ulici Řevnické, sestavené 
    127130podle skutečné situace. Následující schémata znázorňují křižovatkuy s označením 
    128 495 a 601, jejich pruhy (VA, VB, VC, VD, VE, VF a VA, VAa, VB, VBa, VC, VD, VE, Se) 
    129 a detektory. 
     131495 - Na Radosti a 601 - terminál BUS, jejich pruhy (VA, VB, VC, VD, VE, VF a VA, VAa, VB, VBa, VC, VD, VE, Se) 
     132a detektory, znázorněné zelenými obdélníky. 
    130133 
    131134\begin{figure}[H]