- Timestamp:
- 07/27/10 06:50:13 (14 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/delka_cyklu/02_Aimsun/Aimsun.tex.backup
r1147 r1150 6 6 jízdy jednotlivých vozidel po dané komunikační síti, přičemž se zohledňují všechny parametry 7 7 infrastruktury i dopravních prostředků, a to včetně chování řidiče. 8 V této kapitole je popsána základní charakteristika mikrosimulátoru AIMSUN. 9 Podrobnější informace lze nalézt například v \cite{aimsunget} nebo \cite{aimsunman}. 8 10 \\ 11 9 12 \section{Vstupní data pro AIMSUN} 10 13 AIMSUN potřebuje pro svůj běh simulační scénář a množinu simulačních parametrů, které definují … … 66 69 rozběhne AIMSUN, do kterého generuje v průběhu simulace vozidla podle reálných dat. 67 70 68 \subsubsection{Zpracování dat} 71 \subsubsection{Zpracování dat}\label{sss:zpracovani_dat} 69 72 Druhým důležitám úkolem VGS API je zhromažďovat data potřebná pro 70 73 vyhodnocení experimentu. Aimsun sice disponuje jednoduchým rozhraním pro … … 126 129 Pro simulaci bylo použito svhéma dvou křižovatek na ulici Řevnické, sestavené 127 130 podle skutečné situace. Následující schémata znázorňují křižovatkuy s označením 128 495 a 601, jejich pruhy (VA, VB, VC, VD, VE, VF a VA, VAa, VB, VBa, VC, VD, VE, Se)129 a detektory .131 495 - Na Radosti a 601 - terminál BUS, jejich pruhy (VA, VB, VC, VD, VE, VF a VA, VAa, VB, VBa, VC, VD, VE, Se) 132 a detektory, znázorněné zelenými obdélníky. 130 133 131 134 \begin{figure}[H]