Changeset 1150 for applications/doprava/texty/delka_cyklu/06_Results
- Timestamp:
- 07/27/10 06:50:13 (15 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/delka_cyklu/06_Results/Results.tex
r1148 r1150 8 8 80 sekund, neboť se tato hodnota používá na obou křižovatkách při absenci zásahů z dopravní centrály. 9 9 Porovnávají se hodnoty počtů zastavení, doby průjezdu a doby zastavení vozidel zprůměrované přes krátký 10 časový úsek, kt rý je násobkem kroku simulace.10 časový úsek, který je násobkem kroku simulace. 11 11 Simulace vždy začíná s délku cyklu nastavenou na 80 sekund. Tato hodnota se začíná měnit až po 12 12 osmi krocích simulace kvůli postupnému zpracovávání vstupních dat. … … 117 117 \begin{center} 118 118 {\includegraphics[width=12cm]{\obr real/a_numStops.eps}} 119 \caption{Graf průměrných počtů zastavení v porovnání s konstantnídélkou cyklu $T_c = 80s$}119 \caption{Graf průměrných počtů zastavení v porovnání s délkou cyklu $T_c = 80s$} 120 120 \end{center} 121 121 \end{figure} … … 129 129 130 130 131 Nastavením nižší délky cyklu algoritmus zkracuje čekání vdobě, kdy je nízká hustota provozu. 132 Při vysoké hustotě provozu dosahuje podobné výsledky, jako refernční měření. 131 Nastavením nižší délky cyklu algoritmus zkracuje čekání v době, kdy je nízká hustota provozu. 132 Při vysoké hustotě provozu dosahuje podobné výsledky, jako referenční měření. Při některých hustotách provozu 133 dosahuje mírně horších výsledků oproti referenci s pevnou délkou cyklu 80 sekund. Jedná se zřejmě o provoz, pro 134 který je délka referenční hodnota ideální a algoritmus nedosahuje takové přesnosti, aby nastavil tuto hodnotu.