Show
Ignore:
Timestamp:
07/27/10 06:50:13 (14 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/06_Results/Results.tex

    r1148 r1150  
    8880 sekund, neboť se tato hodnota používá na obou křižovatkách při absenci zásahů z dopravní centrály. 
    99Porovnávají se hodnoty počtů zastavení, doby průjezdu a doby zastavení vozidel zprůměrované přes krátký 
    10 časový úsek, ktrý je násobkem kroku simulace. 
     10časový úsek, který je násobkem kroku simulace. 
    1111Simulace vždy začíná s délku cyklu nastavenou na 80 sekund. Tato hodnota se začíná měnit až po 
    1212osmi krocích simulace kvůli postupnému zpracovávání vstupních dat. 
     
    117117\begin{center} 
    118118    {\includegraphics[width=12cm]{\obr real/a_numStops.eps}} 
    119     \caption{Graf průměrných počtů zastavení v porovnání s konstantní délkou cyklu  $T_c = 80s$} 
     119    \caption{Graf průměrných počtů zastavení v porovnání s délkou cyklu  $T_c = 80s$} 
    120120\end{center} 
    121121\end{figure} 
     
    129129 
    130130 
    131 Nastavením nižší délky cyklu algoritmus zkracuje čekání vdobě, kdy je nízká hustota provozu. 
    132 Při vysoké hustotě provozu dosahuje podobné výsledky, jako refernční měření. 
     131Nastavením nižší délky cyklu algoritmus zkracuje čekání v době, kdy je nízká hustota provozu. 
     132Při vysoké hustotě provozu dosahuje podobné výsledky, jako referenční měření. Při některých hustotách provozu 
     133dosahuje mírně horších výsledků oproti referenci s pevnou délkou cyklu 80 sekund. Jedná se zřejmě o provoz, pro  
     134který je délka referenční hodnota ideální a algoritmus nedosahuje takové přesnosti, aby nastavil tuto hodnotu.