Show
Ignore:
Timestamp:
07/27/10 06:50:13 (15 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Location:
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending
Files:
3 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex

    r1149 r1150  
    22 
    33Úkolem této práce bylo navrhnout základní algoritmus na decentralizované řízení 
    4 dopravní signalizace za použití multiagentnního systému a provedením  
     4dopravní signalizace za použití multiagentního systému a provedením  
    55základních měření zjistit, jestli může být tento způsob řízení  
    66cestou se zdárným koncem. Algoritmus měl za úkol řídit dopravní 
     
    2626Pro reálné nasazení algoritmu by bylo zapotřebí věnovat ještě mnoho času na jeho zdokonalení, 
    2727odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 
    28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentím systémem 
     28Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 
    2929je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
     30\\ 
     31\\ 
     32Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třeba délky cyklu a offsetu. 
     33Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 
     34parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však 
     35mohlo dosáhnout rapidního zlepšení. 
    3036 
    3137 
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex.backup

    r1149 r1150  
    11\chapter{Závěr} 
    22 
    3 Úkolem této práce bylo navrhnout jednoduchý algoritmus na decentralizované řízení 
     3Úkolem této práce bylo navrhnout základní algoritmus na decentralizované řízení 
    44dopravní signalizace za použití multiagentnního systému a provedením  
    55základních měření zjistit, jestli může být tento způsob řízení  
     
    2020na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 
    2121algoritmus sice dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 
    22 není nijak výrazné.  
     22není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 
     23optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu dochází k podstatnému zlepšení. 
     24\\ 
     25\\  
     26Pro reálné nasazení algoritmu by bylo zapotřebí věnovat ještě mnoho času na jeho zdokonalení, 
     27odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 
     28Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentím systémem 
     29je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
    2330 
    2431 
    25  
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex~

    r1149 r1150  
    2727odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 
    2828Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentím systémem 
    29 je správnou cestou ve vývoji řízení dopravy. 
     29je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
     30\\ 
     31\\ 
     32Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třeba délky cyklu a offsetu. 
     33Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 
     34parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však 
     35mohlo dosáhnout rapidního zlepšení. 
    3036 
    3137