Changeset 1150 for applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending
- Timestamp:
- 07/27/10 06:50:13 (15 years ago)
- Location:
- applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending
- Files:
-
- 3 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex
r1149 r1150 2 2 3 3 Úkolem této práce bylo navrhnout základní algoritmus na decentralizované řízení 4 dopravní signalizace za použití multiagentn ního systému a provedením4 dopravní signalizace za použití multiagentního systému a provedením 5 5 základních měření zjistit, jestli může být tento způsob řízení 6 6 cestou se zdárným koncem. Algoritmus měl za úkol řídit dopravní … … 26 26 Pro reálné nasazení algoritmu by bylo zapotřebí věnovat ještě mnoho času na jeho zdokonalení, 27 27 odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagent ím systémem28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 29 29 je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 30 \\ 31 \\ 32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třeba délky cyklu a offsetu. 33 Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 34 parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však 35 mohlo dosáhnout rapidního zlepšení. 30 36 31 37 -
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex.backup
r1149 r1150 1 1 \chapter{Závěr} 2 2 3 Úkolem této práce bylo navrhnout jednoduchýalgoritmus na decentralizované řízení3 Úkolem této práce bylo navrhnout základní algoritmus na decentralizované řízení 4 4 dopravní signalizace za použití multiagentnního systému a provedením 5 5 základních měření zjistit, jestli může být tento způsob řízení … … 20 20 na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 21 21 algoritmus sice dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 22 není nijak výrazné. 22 není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 23 optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu dochází k podstatnému zlepšení. 24 \\ 25 \\ 26 Pro reálné nasazení algoritmu by bylo zapotřebí věnovat ještě mnoho času na jeho zdokonalení, 27 odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentím systémem 29 je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 23 30 24 31 25 -
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex~
r1149 r1150 27 27 odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 28 28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentím systémem 29 je správnou cestou ve vývoji řízení dopravy. 29 je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 30 \\ 31 \\ 32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třeba délky cyklu a offsetu. 33 Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 34 parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však 35 mohlo dosáhnout rapidního zlepšení. 30 36 31 37