Show
Ignore:
Timestamp:
07/27/10 06:50:13 (14 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/bak.tex

    r1147 r1150  
    22\documentclass [a4paper,12pt,twoside,notitlepage,openright]{report} %print on both side 
    33\usepackage[bookmarks=false, colorlinks=false,unicode]{hyperref} 
    4 \usepackage[abbr,dcucite]{harvard}      %style ofliterature 
     4% \usepackage[abbr,dcucite]{harvard}      %style ofliterature 
    55\usepackage{Styles/Skripta} 
    66\usepackage{Styles/Diplomka} 
     
    1616%-----<<<<<<<<<<<< NAMES NAD PATHS >>>>>>>>>>>>----- 
    1717\def \BookName {BAKALÁŘSKÁ PRÁCE} 
    18 \def \Bookname {Decentralizované řízení dopravní signalizace, nastavení délky cyklu} 
    19 \def \Authors {Autor\?: Jakub Novotný} 
     18\def \Bookname {Decentralizované řízení dopravní signalizace: nastavení délky cyklu} 
     19\def \BooknameEN {Decentralized control of traffic lights: setting of cycle time} 
     20\newcommand{\katedra}{Katedra matematiky} 
     21\newcommand{\obor}{Inženýrská informatika} 
     22\newcommand{\zamereni}{Tvorba softwaru} 
     23% \def \Authors {Autor\?: Jakub Novotný Vedoucí práce\?: Ing. Václav Šmídl, Ph.D.} 
    2024\def \DatumDP {Praha, 2010} 
     25\def \autor {Jakub Novotný} 
     26\def \vedouci {Ing. Václav Šmídl, Ph.D.} 
     27\def \konzultant {Dr. Ing. Jan Přikryl, Ph.D.} 
     28 
    2129 
    2230\def \CVUT {České vysoké učení technické v Praze} 
     
    3543%-----<<< HEAD >>>----- 
    3644\pagestyle{empty}                       %no pagination 
     45 
    3746\BookHeadDP 
     47 
    3848\cleardoublepage 
    3949%-----<<< ---- >>>----- 
     
    6272%-----<<< ZADÁNÍ BAKALÁŘSKÉ PRÁCE >>>----- 
    6373 
    64 Seznamte se se současným stavem řízení dopravní signalizace v Praze v oblasti Zličína, zvláště pak s rozvržením křižovatek, sensorů a signálními plány jednotlivých řadičů. 
    65 Mikrosimulátor dopravy AIMSUN se běžně používá k srovnávání různých variant dopravního řešení. Seznamte se s tímto nástrojem a se způsobem předávání dat mezi ním a externími aplikacemi pomocí toolboxu vgsapi. 
    66 Decentralizace řízení dopravy spočívá v zavedení komunikace mezi řadiči sousedících křižovatek, posílání zpráv o současném stavu a vyjednávání o společném postupu pro změny řídícího plánu. Teoretický přístup je též znám jako agentní přístup (multi-agent system). 
    67 Navrhněte vhodnou komunikační strategii pro alespoň dvě křižovatky jejímž cílem je změna délky cyklů signalizačních plánů jednotlivých křižovatek za účelem zvýšení průjezdnosti oblastí. 
    68 Tuto strategii implementujte jako rozšíření stávajícího řešení v C. Navrhněte vhodný komunikační protokol a pokud to bude výhodné použijte napojení na knihovnu rozhodovacích algoritmů BDM. 
    69 Chování navrženého řízení srovnejte s expertně navrženým lokálním řešením pomocí Monte Carlo simulace a mikrosimulátoru AIMSUN. 
     74Zadání práce s podpisem děkana 
    7075 
    7176\cleardoublepage 
     
    115120 
    116121%-----<<< REFERENCES >>>----- 
     122%\input{05_Refer/Refer.tex} 
     123% \bibliographystyle{Styles/Skripta} 
     124\bibliographystyle{czechiso} 
     125\bibliography{Styles/Refer}\nocite{*}              %references from BIBTEX 
     126\addcontentsline{toc}{chapter}{Literatura} 
    117127 
    118 \bibliographystyle{Styles/Skripta} 
    119 \bibliography{Styles/Refer}                   %references from BIBTEX 
    120 \addcontentsline{toc}{chapter}{Literatura} 
    121 % 6\input{Bibl/Bibl.tex} 
    122128%-----<<< ---------- >>>----- 
    123129