18 | | \def \Bookname {Decentralizované řízení dopravní signalizace, nastavení délky cyklu} |
19 | | \def \Authors {Autor\?: Jakub Novotný} |
| 18 | \def \Bookname {Decentralizované řízení dopravní signalizace: nastavení délky cyklu} |
| 19 | \def \BooknameEN {Decentralized control of traffic lights: setting of cycle time} |
| 20 | \newcommand{\katedra}{Katedra matematiky} |
| 21 | \newcommand{\obor}{Inženýrská informatika} |
| 22 | \newcommand{\zamereni}{Tvorba softwaru} |
| 23 | % \def \Authors {Autor\?: Jakub Novotný Vedoucí práce\?: Ing. Václav Šmídl, Ph.D.} |
64 | | Seznamte se se současným stavem řízení dopravní signalizace v Praze v oblasti Zličína, zvláště pak s rozvržením křižovatek, sensorů a signálními plány jednotlivých řadičů. |
65 | | Mikrosimulátor dopravy AIMSUN se běžně používá k srovnávání různých variant dopravního řešení. Seznamte se s tímto nástrojem a se způsobem předávání dat mezi ním a externími aplikacemi pomocí toolboxu vgsapi. |
66 | | Decentralizace řízení dopravy spočívá v zavedení komunikace mezi řadiči sousedících křižovatek, posílání zpráv o současném stavu a vyjednávání o společném postupu pro změny řídícího plánu. Teoretický přístup je též znám jako agentní přístup (multi-agent system). |
67 | | Navrhněte vhodnou komunikační strategii pro alespoň dvě křižovatky jejímž cílem je změna délky cyklů signalizačních plánů jednotlivých křižovatek za účelem zvýšení průjezdnosti oblastí. |
68 | | Tuto strategii implementujte jako rozšíření stávajícího řešení v C. Navrhněte vhodný komunikační protokol a pokud to bude výhodné použijte napojení na knihovnu rozhodovacích algoritmů BDM. |
69 | | Chování navrženého řízení srovnejte s expertně navrženým lokálním řešením pomocí Monte Carlo simulace a mikrosimulátoru AIMSUN. |
| 74 | Zadání práce s podpisem děkana |