Changeset 1150 for applications/doprava/texty/delka_cyklu/bak.tex~
- Timestamp:
- 07/27/10 06:50:13 (14 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/delka_cyklu/bak.tex~
r1149 r1150 2 2 \documentclass [a4paper,12pt,twoside,notitlepage,openright]{report} %print on both side 3 3 \usepackage[bookmarks=false, colorlinks=false,unicode]{hyperref} 4 \usepackage[abbr,dcucite]{harvard} %style ofliterature4 % \usepackage[abbr,dcucite]{harvard} %style ofliterature 5 5 \usepackage{Styles/Skripta} 6 6 \usepackage{Styles/Diplomka} … … 16 16 %-----<<<<<<<<<<<< NAMES NAD PATHS >>>>>>>>>>>>----- 17 17 \def \BookName {BAKALÁŘSKÁ PRÁCE} 18 \def \Bookname {Decentralizované řízení dopravní signalizace, nastavení délky cyklu} 19 \def \Authors {Autor\?: Jakub Novotný} 18 \def \Bookname {Decentralizované řízení dopravní signalizace: nastavení délky cyklu} 19 \def \BooknameEN {Decentralized control of traffic lights: setting of cycle time} 20 % \def \Authors {Autor\?: Jakub Novotný Vedoucí práce\?: Ing. Václav Šmídl, Ph.D.} 20 21 \def \DatumDP {Praha, 2010} 22 \def \autor {Jakub Novotný} 23 \def \vedouci {Ing. Václav Šmídl, Ph.D.} 24 \def \konzultant {Dr. Ing. Jan Přikryl, Ph.D.} 25 21 26 22 27 \def \CVUT {České vysoké učení technické v Praze} … … 35 40 %-----<<< HEAD >>>----- 36 41 \pagestyle{empty} %no pagination 42 37 43 \BookHeadDP 44 38 45 \cleardoublepage 39 46 %-----<<< ---- >>>----- … … 62 69 %-----<<< ZADÁNÍ BAKALÁŘSKÉ PRÁCE >>>----- 63 70 64 Seznamte se se současným stavem řízení dopravní signalizace v Praze v oblasti Zličína, zvláště pak s rozvržením křižovatek, sensorů a signálními plány jednotlivých řadičů. 65 Mikrosimulátor dopravy AIMSUN se běžně používá k srovnávání různých variant dopravního řešení. Seznamte se s tímto nástrojem a se způsobem předávání dat mezi ním a externími aplikacemi pomocí toolboxu vgsapi. 66 Decentralizace řízení dopravy spočívá v zavedení komunikace mezi řadiči sousedících křižovatek, posílání zpráv o současném stavu a vyjednávání o společném postupu pro změny řídícího plánu. Teoretický přístup je též znám jako agentní přístup (multi-agent system). 67 Navrhněte vhodnou komunikační strategii pro alespoň dvě křižovatky jejímž cílem je změna délky cyklů signalizačních plánů jednotlivých křižovatek za účelem zvýšení průjezdnosti oblastí. 68 Tuto strategii implementujte jako rozšíření stávajícího řešení v C. Navrhněte vhodný komunikační protokol a pokud to bude výhodné použijte napojení na knihovnu rozhodovacích algoritmů BDM. 69 Chování navrženého řízení srovnejte s expertně navrženým lokálním řešením pomocí Monte Carlo simulace a mikrosimulátoru AIMSUN. 71 Zadání práce s podpisem děkana 70 72 71 73 \cleardoublepage … … 109 111 \input{05_AlgorithmDescription/AlgorithmDescription.tex} %input fiel 110 112 \input{06_Results/Results.tex} %input fiel 111 \input{0 6_Ending/Ending.tex} %input fiel113 \input{07_Ending/Ending.tex} %input fiel 112 114 113 115 %-----<<< -------- >>>----- … … 115 117 116 118 %-----<<< REFERENCES >>>----- 119 %\input{05_Refer/Refer.tex} 120 % \bibliographystyle{Styles/Skripta} 121 \bibliographystyle{czechiso} 122 \bibliography{Styles/Refer}\nocite{*} %references from BIBTEX 123 \addcontentsline{toc}{chapter}{Literatura} 117 124 118 \bibliographystyle{Styles/Skripta}119 \bibliography{Styles/Refer} %references from BIBTEX120 \addcontentsline{toc}{chapter}{Literatura}121 % 6\input{Bibl/Bibl.tex}122 125 %-----<<< ---------- >>>----- 123 126