Show
Ignore:
Timestamp:
07/27/10 15:22:29 (15 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Location:
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending
Files:
2 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex

    r1150 r1151  
    1919Výsledky měření ukázaly, že pokud se intenzita provozu pohybuje 
    2020na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 
    21 algoritmus sice dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 
     21algoritmus dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 
    2222není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 
    23 optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu dochází k podstatnému zlepšení. 
     23optimalizována, dochází vlivem algoritmu k podstatnému zlepšení. 
    2424\\ 
    2525\\  
     
    2727odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 
    2828Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 
    29 je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
     29je ten pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
    3030\\ 
    3131\\ 
    32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třeba délky cyklu a offsetu. 
     32Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, například délky cyklu a offsetu. 
    3333Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 
    3434parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však 
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex~

    r1150 r1151  
    22 
    33Úkolem této práce bylo navrhnout základní algoritmus na decentralizované řízení 
    4 dopravní signalizace za použití multiagentnního systému a provedením  
     4dopravní signalizace za použití multiagentního systému a provedením  
    55základních měření zjistit, jestli může být tento způsob řízení  
    66cestou se zdárným koncem. Algoritmus měl za úkol řídit dopravní 
     
    1919Výsledky měření ukázaly, že pokud se intenzita provozu pohybuje 
    2020na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 
    21 algoritmus sice dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 
     21algoritmus dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 
    2222není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 
    23 optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu dochází k podstatnému zlepšení. 
     23optimalizována, dochází vlivem algoritmu k podstatnému zlepšení. 
    2424\\ 
    2525\\  
    2626Pro reálné nasazení algoritmu by bylo zapotřebí věnovat ještě mnoho času na jeho zdokonalení, 
    2727odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 
    28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentím systémem 
    29 je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
     28Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 
     29je ten pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
    3030\\ 
    3131\\ 
    32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třeba délky cyklu a offsetu. 
     32Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, například délky cyklu a offsetu. 
    3333Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 
    3434parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však