Changeset 1151 for applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending
- Timestamp:
- 07/27/10 15:22:29 (15 years ago)
- Location:
- applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending
- Files:
-
- 2 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex
r1150 r1151 19 19 Výsledky měření ukázaly, že pokud se intenzita provozu pohybuje 20 20 na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 21 algoritmus sicedopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení,21 algoritmus dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 22 22 není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 23 optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu docházík podstatnému zlepšení.23 optimalizována, dochází vlivem algoritmu k podstatnému zlepšení. 24 24 \\ 25 25 \\ … … 27 27 odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 28 28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 29 je te rn pravý směr ve vývoji řízení dopravy.29 je ten pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 30 30 \\ 31 31 \\ 32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třebadélky cyklu a offsetu.32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, například délky cyklu a offsetu. 33 33 Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 34 34 parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však -
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex~
r1150 r1151 2 2 3 3 Úkolem této práce bylo navrhnout základní algoritmus na decentralizované řízení 4 dopravní signalizace za použití multiagentn ního systému a provedením4 dopravní signalizace za použití multiagentního systému a provedením 5 5 základních měření zjistit, jestli může být tento způsob řízení 6 6 cestou se zdárným koncem. Algoritmus měl za úkol řídit dopravní … … 19 19 Výsledky měření ukázaly, že pokud se intenzita provozu pohybuje 20 20 na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 21 algoritmus sicedopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení,21 algoritmus dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 22 22 není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 23 optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu docházík podstatnému zlepšení.23 optimalizována, dochází vlivem algoritmu k podstatnému zlepšení. 24 24 \\ 25 25 \\ 26 26 Pro reálné nasazení algoritmu by bylo zapotřebí věnovat ještě mnoho času na jeho zdokonalení, 27 27 odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagent ím systémem29 je te rn pravý směr ve vývoji řízení dopravy.28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 29 je ten pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 30 30 \\ 31 31 \\ 32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třebadélky cyklu a offsetu.32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, například délky cyklu a offsetu. 33 33 Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 34 34 parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však