- Timestamp:
- 07/27/10 15:22:29 (14 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex
r1150 r1151 19 19 Výsledky měření ukázaly, že pokud se intenzita provozu pohybuje 20 20 na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 21 algoritmus sicedopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení,21 algoritmus dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 22 22 není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 23 optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu docházík podstatnému zlepšení.23 optimalizována, dochází vlivem algoritmu k podstatnému zlepšení. 24 24 \\ 25 25 \\ … … 27 27 odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 28 28 Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 29 je te rn pravý směr ve vývoji řízení dopravy.29 je ten pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 30 30 \\ 31 31 \\ 32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třebadélky cyklu a offsetu.32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, například délky cyklu a offsetu. 33 33 Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 34 34 parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však