Show
Ignore:
Timestamp:
07/27/10 15:22:29 (14 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/delka_cyklu/07_Ending/Ending.tex

    r1150 r1151  
    1919Výsledky měření ukázaly, že pokud se intenzita provozu pohybuje 
    2020na standardní úrovni, na kterou je referenční délka cyklu optimalizovaná, 
    21 algoritmus sice dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 
     21algoritmus dopravní situaci většinou nezlepší. Pokud však dojde ke zhoršení, 
    2222není nijak výrazné. Při výrazně vyšší nebo nižší intenzitě provozu, než na jakou je délka cyklu 
    23 optimalizována, se zdá, že vlivem algoritmu dochází k podstatnému zlepšení. 
     23optimalizována, dochází vlivem algoritmu k podstatnému zlepšení. 
    2424\\ 
    2525\\  
     
    2727odstranění nedostatků při zpracování dat, či zpřesnění některých parametrů. 
    2828Pod dojmem dosavadních výsledků si ale myslím, že decentralizované řízení multiagentním systémem 
    29 je tern pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
     29je ten pravý směr ve vývoji řízení dopravy. 
    3030\\ 
    3131\\ 
    32 Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, třeba délky cyklu a offsetu. 
     32Zlepšení výsledků se také dá očekávat při možnosti nastavení více parametrů najednou, například délky cyklu a offsetu. 
    3333Tyto dva parametry jsou vzájemně propojené. Složitost vyjednávání by se samozřejmě dosti zvětšila, neboť hodnota jednoho 
    3434parametru by ovlivňovala rozhodování o druhém, a to ve smyslu ne jednoho, ale celé skupiny agentů. Touto kombinací by se však