Show
Ignore:
Timestamp:
02/03/12 17:23:45 (12 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Implementation/Implementation.tex

    r1430 r1431  
    88Jako vhodná metoda bylo zvoleno LQ řízení, které jako stavovou proměnnou 
    99bere délku fornty, kterou se snaží minimalizovat pomocí nalezení 
    10 vhodné hodnoty řídící proměnné, délku cyklu. 
     10vhodné hodnoty řídící proměnné, délku cyklu.\\ 
     11 
     12V následující části se budeme zabývat jak metodu popsanou v kapitolách \ref{sec:lq} a \ref{sec:lq_tuc} 
     13transformovat na decentralizované řízení délky cyklu v oblasti Praha-Zličín. Jako výchozí bod 
     14budeme brát způsob řízení popsaný v \cite{6_tuc_lq}. 
     15 
    1116 
    1217 
     
    3843\section{Přechodové vztahy} 
    3944Jako údaj popisující stav systému byla zvolena délka fronty $q_j(t)$, což je počet aut v jízdním pruhu jedoucích  
    40 méně než 3,6 km/h. Pro danou frontu v čase $t+1$ platí zřejmě vztah 
     45méně než $3,6 km/h$. Pro danou frontu v čase $t+1$ platí zřejmě vztah 
    4146\begin{equation}\label{eq:my_trans_01} 
    4247 q_j(t+1) = q_j(t) + T ( i_j(t) - o_j(t) ) ,