Changeset 1432 for applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/01_Intro
- Timestamp:
- 02/03/12 18:09:58 (13 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/01_Intro/Intro.tex
r1429 r1432 1 \def \obr {fig/} 2 1 3 \chapter{Úvod} 2 4 … … 4 6 dopravy, či metody s ústředním řídícim prvkem a jejich možnost decentralizace, 5 7 vybrat jednu vhodnou metodu pro řízení dvou křižovate v oplasti 6 Praha - Zličín, tuto metodu naimplementovat a otrestovat na simulátoru AIMSUN.\\ 8 Praha - Zličín, tuto metodu naimplementovat a otrestovat na simulátoru AIMSUN. 9 Ovládání křižovatek v této oblasti nyní probíhá přes centrálu, kde jsou 10 nastavovány řídící paramtery ručně podle dat z detektorů. 11 My se pokusíme navhnout systém agentů ovládajících křižovatky autonomně 12 a vyměňujících si informace mezi sebou.\\ 13 14 % \begin{figure}[H] 15 % \begin{center} 16 % {\includegraphics[width=8cm]{ \obr oblast2.eps}} 17 % \caption{Oblast simulace skládající se ze dvou křižovatek v oblasti Praha-Zličín}\label{fig:oblast} 18 % \end{center} 19 % \end{figure} 7 20 8 21 K decentralizovanému řízení bude použit tzv. multiagentní systém. … … 18 31 19 32 Po výběru nejvhodnější metody ji modifikujeme do vhodné formy 20 pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku jedné signální skupiny33 pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku signálních skupiny jedné křižovatky 21 34 a ovládá nastavení délky cyklu, tedy periodu, za kterou se vystřídají všechny 22 35 fáze nastavení senaforů. Implementace bude provedena v jazyce C++ a s pomocí