Show
Ignore:
Timestamp:
02/03/12 18:09:58 (12 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/01_Intro/Intro.tex

    r1429 r1432  
     1\def \obr {fig/} 
     2 
    13\chapter{Úvod} 
    24 
     
    46dopravy, či metody s ústředním řídícim prvkem a jejich možnost decentralizace, 
    57vybrat jednu vhodnou metodu pro řízení dvou křižovate v oplasti 
    6 Praha - Zličín, tuto metodu naimplementovat a otrestovat na simulátoru AIMSUN.\\ 
     8Praha - Zličín, tuto metodu naimplementovat a otrestovat na simulátoru AIMSUN. 
     9Ovládání křižovatek v této oblasti nyní probíhá přes centrálu, kde jsou 
     10nastavovány řídící paramtery ručně podle dat z detektorů. 
     11My se pokusíme navhnout systém agentů ovládajících křižovatky autonomně 
     12a vyměňujících si informace mezi sebou.\\ 
     13 
     14% \begin{figure}[H] 
     15% \begin{center} 
     16%     {\includegraphics[width=8cm]{ \obr oblast2.eps}} 
     17%     \caption{Oblast simulace skládající se ze dvou křižovatek v oblasti Praha-Zličín}\label{fig:oblast} 
     18% \end{center} 
     19% \end{figure} 
    720 
    821K decentralizovanému řízení bude použit tzv. multiagentní systém. 
     
    1831 
    1932Po výběru nejvhodnější metody ji modifikujeme do vhodné formy 
    20 pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku jedné signální skupiny 
     33pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku signálních skupiny jedné křižovatky 
    2134a ovládá nastavení délky cyklu, tedy periodu, za kterou se vystřídají všechny 
    2235fáze nastavení senaforů. Implementace bude provedena v jazyce C++ a s pomocí