Changeset 1433 for applications

Show
Ignore:
Timestamp:
02/03/12 18:38:01 (12 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Location:
applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ
Files:
4 added
6 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/01_Intro/Intro.tex

    r1432 r1433  
    55Účelem této práce je prozkoumat možné způsoby decentralizovaného řízení 
    66dopravy, či metody s ústředním řídícim prvkem a jejich možnost decentralizace, 
    7 vybrat jednu vhodnou metodu pro řízení dvou křižovate v oplasti 
     7vybrat jednu vhodnou pro řízení dvou křižovate v oplasti 
    88Praha - Zličín, tuto metodu naimplementovat a otrestovat na simulátoru AIMSUN. 
    99Ovládání křižovatek v této oblasti nyní probíhá přes centrálu, kde jsou 
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Implementation/Implementation.tex

    r1431 r1433  
    77každý agent ovládá signální skupiny jedné křižovatky a jsou mu dostupné příslušné údaje. 
    88Jako vhodná metoda bylo zvoleno LQ řízení, které jako stavovou proměnnou 
    9 bere délku fornty, kterou se snaží minimalizovat pomocí nalezení 
     9bere délku fornty, a tu se snaží minimalizovat pomocí nalezení 
    1010vhodné hodnoty řídící proměnné, délku cyklu.\\ 
    1111 
    1212V následující části se budeme zabývat jak metodu popsanou v kapitolách \ref{sec:lq} a \ref{sec:lq_tuc} 
    1313transformovat na decentralizované řízení délky cyklu v oblasti Praha-Zličín. Jako výchozí bod 
    14 budeme brát způsob řízení popsaný v \cite{6_tuc_lq}. 
     14budeme brát způsob řízení popsaný v článku \cite{6_tuc_lq}. 
    1515 
    1616 
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Pouziti/Pouziti.tex

    r1431 r1433  
    109109metoda, která potřebuje okamžitou změnu signalizace naprosto nevhodná, 
    110110proto je toto řešení pro reálné nasazení v dnešní době obtížně použitelné. 
    111 Zapojení některých myšlenek z článku \cite{3_i_traff_light_c} nebo použití 
    112 zpětnovazevného učení k řešení dílčích problémů by však mohlo přinést zlepšení 
    113 i do způsobu žešení popsaných v dalších kapitolách. 
     111Pro použití zpětnovazebného učení obecně bychom museli problematiku 
     112řízen délky cyklu diskretizovat a rozumně volit dimenzionalitu problému. 
    114113 
    115114\subsection{RMM a Bayesova učení} 
     
    123122 
    124123\subsection{LQ řízení} 
     124LQ řízení je ověřená a díky své numerické stabilitě 
     125a výpočetní nenáročnosti široce používaná metoda. 
     126Její nasazení ve strategii TUC v článku \cite{6_tuc_lq} 
     127se jeví efektivně a dobře zohledňuje vazby mezi sousedními křižovatkami. 
     128Použití LQ řízení na ovládání délky cyklu v oblasti Praha-Zličín  
     129by nemělo být problematické a zdá se, že je to metoda adekvátní našemu záměru. 
     130 
     131 
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/vyzk.aux

    r1431 r1433  
    164164\citation{3_i_traff_light_c} 
    165165\citation{tlc_using_sarsa} 
    166 \citation{3_i_traff_light_c} 
    167166\@writefile{toc}{\contentsline {subsubsection}{\numberline {3.2.1.1}Kvadratick\IeC {\'e} krit\IeC {\'e}rium}{23}{subsubsection.3.2.1.1}} 
    168167\newlabel{eq_tuc_crit}{{3.10}{23}{Kvadratické kritérium\relax }{equation.3.2.10}{}} 
     
    172171\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {3.3.1}Zp\IeC {\v e}tnovazebn\IeC {\'e}ho u\IeC {\v c}en\IeC {\'\i }}{23}{subsection.3.3.1}} 
    173172\citation{4_rmm_formalization} 
     173\citation{6_tuc_lq} 
    174174\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {3.3.2}RMM a Bayesova u\IeC {\v c}en\IeC {\'\i }}{24}{subsection.3.3.2}} 
    175175\@writefile{toc}{\contentsline {subsection}{\numberline {3.3.3}LQ \IeC {\v r}\IeC {\'\i }zen\IeC {\'\i }}{24}{subsection.3.3.3}} 
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/vyzk.log

    r1432 r1433  
    1 This is pdfTeX, Version 3.1415926-1.40.10 (TeX Live 2009/Debian) (format=latex 2011.10.24)  3 FEB 2012 18:08 
     1This is pdfTeX, Version 3.1415926-1.40.10 (TeX Live 2009/Debian) (format=latex 2011.10.24)  3 FEB 2012 18:37 
    22entering extended mode 
    33 %&-line parsing enabled. 
     
    949949 
    950950[22] 
    951 Overfull \hbox (22.51053pt too wide) in paragraph at lines 97--114 
     951Overfull \hbox (22.51053pt too wide) in paragraph at lines 97--113 
    952952\OT1/cmr/m/n/12 kter^^Se jsou pro sim-u-laci po dlouhou dobu op-ti-mal-i-zov^^S 
    953953any a je-jich^^Tz nasazen^^S^^P zna^^Tcn^^Te zjednodu^^Tsuje 
     
    10941094 )  
    10951095Here is how much of TeX's memory you used: 
    1096  10626 strings out of 495062 
    1097  144659 string characters out of 1182643 
    1098  234145 words of memory out of 3000000 
    1099  13542 multiletter control sequences out of 15000+50000 
     1096 10625 strings out of 495062 
     1097 144647 string characters out of 1182643 
     1098 235032 words of memory out of 3000000 
     1099 13541 multiletter control sequences out of 15000+50000 
    11001100 17737 words of font info for 73 fonts, out of 3000000 for 9000 
    11011101 29 hyphenation exceptions out of 8191 
    11021102 43i,11n,45p,276b,1730s stack positions out of 5000i,500n,10000p,200000b,50000s 
    11031103 
    1104 Output written on vyzk.dvi (49 pages, 219928 bytes). 
     1104Output written on vyzk.dvi (49 pages, 220560 bytes).