- Timestamp:
- 02/03/12 18:38:01 (13 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Implementation/Implementation.tex
r1431 r1433 7 7 každý agent ovládá signální skupiny jedné křižovatky a jsou mu dostupné příslušné údaje. 8 8 Jako vhodná metoda bylo zvoleno LQ řízení, které jako stavovou proměnnou 9 bere délku fornty, kterou se snaží minimalizovat pomocí nalezení9 bere délku fornty, a tu se snaží minimalizovat pomocí nalezení 10 10 vhodné hodnoty řídící proměnné, délku cyklu.\\ 11 11 12 12 V následující části se budeme zabývat jak metodu popsanou v kapitolách \ref{sec:lq} a \ref{sec:lq_tuc} 13 13 transformovat na decentralizované řízení délky cyklu v oblasti Praha-Zličín. Jako výchozí bod 14 budeme brát způsob řízení popsaný v \cite{6_tuc_lq}.14 budeme brát způsob řízení popsaný v článku \cite{6_tuc_lq}. 15 15 16 16