Show
Ignore:
Timestamp:
02/03/12 18:38:01 (12 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Implementation/Implementation.tex

    r1431 r1433  
    77každý agent ovládá signální skupiny jedné křižovatky a jsou mu dostupné příslušné údaje. 
    88Jako vhodná metoda bylo zvoleno LQ řízení, které jako stavovou proměnnou 
    9 bere délku fornty, kterou se snaží minimalizovat pomocí nalezení 
     9bere délku fornty, a tu se snaží minimalizovat pomocí nalezení 
    1010vhodné hodnoty řídící proměnné, délku cyklu.\\ 
    1111 
    1212V následující části se budeme zabývat jak metodu popsanou v kapitolách \ref{sec:lq} a \ref{sec:lq_tuc} 
    1313transformovat na decentralizované řízení délky cyklu v oblasti Praha-Zličín. Jako výchozí bod 
    14 budeme brát způsob řízení popsaný v \cite{6_tuc_lq}. 
     14budeme brát způsob řízení popsaný v článku \cite{6_tuc_lq}. 
    1515 
    1616