Changeset 1433 for applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Pouziti
- Timestamp:
- 02/03/12 18:38:01 (13 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Pouziti/Pouziti.tex
r1431 r1433 109 109 metoda, která potřebuje okamžitou změnu signalizace naprosto nevhodná, 110 110 proto je toto řešení pro reálné nasazení v dnešní době obtížně použitelné. 111 Zapojení některých myšlenek z článku \cite{3_i_traff_light_c} nebo použití 112 zpětnovazevného učení k řešení dílčích problémů by však mohlo přinést zlepšení 113 i do způsobu žešení popsaných v dalších kapitolách. 111 Pro použití zpětnovazebného učení obecně bychom museli problematiku 112 řízen délky cyklu diskretizovat a rozumně volit dimenzionalitu problému. 114 113 115 114 \subsection{RMM a Bayesova učení} … … 123 122 124 123 \subsection{LQ řízení} 124 LQ řízení je ověřená a díky své numerické stabilitě 125 a výpočetní nenáročnosti široce používaná metoda. 126 Její nasazení ve strategii TUC v článku \cite{6_tuc_lq} 127 se jeví efektivně a dobře zohledňuje vazby mezi sousedními křižovatkami. 128 Použití LQ řízení na ovládání délky cyklu v oblasti Praha-Zličín 129 by nemělo být problematické a zdá se, že je to metoda adekvátní našemu záměru. 130 131