Show
Ignore:
Timestamp:
02/03/12 18:38:01 (12 years ago)
Author:
jabu
Message:
 
Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/Pouziti/Pouziti.tex

    r1431 r1433  
    109109metoda, která potřebuje okamžitou změnu signalizace naprosto nevhodná, 
    110110proto je toto řešení pro reálné nasazení v dnešní době obtížně použitelné. 
    111 Zapojení některých myšlenek z článku \cite{3_i_traff_light_c} nebo použití 
    112 zpětnovazevného učení k řešení dílčích problémů by však mohlo přinést zlepšení 
    113 i do způsobu žešení popsaných v dalších kapitolách. 
     111Pro použití zpětnovazebného učení obecně bychom museli problematiku 
     112řízen délky cyklu diskretizovat a rozumně volit dimenzionalitu problému. 
    114113 
    115114\subsection{RMM a Bayesova učení} 
     
    123122 
    124123\subsection{LQ řízení} 
     124LQ řízení je ověřená a díky své numerické stabilitě 
     125a výpočetní nenáročnosti široce používaná metoda. 
     126Její nasazení ve strategii TUC v článku \cite{6_tuc_lq} 
     127se jeví efektivně a dobře zohledňuje vazby mezi sousedními křižovatkami. 
     128Použití LQ řízení na ovládání délky cyklu v oblasti Praha-Zličín  
     129by nemělo být problematické a zdá se, že je to metoda adekvátní našemu záměru. 
     130 
     131