Changeset 1434 for applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/01_Intro
- Timestamp:
- 02/04/12 00:54:24 (13 years ago)
- Files:
-
- 1 modified
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/01_Intro/Intro.tex
r1433 r1434 6 6 dopravy, či metody s ústředním řídícim prvkem a jejich možnost decentralizace, 7 7 vybrat jednu vhodnou pro řízení dvou křižovate v oplasti 8 Praha - Zličín, tuto metodu naimplementovat a otrestovat na simulátoru AIMSUN.8 Praha-Zličín, tuto metodu naimplementovat a otestovat na simulátoru AIMSUN. 9 9 Ovládání křižovatek v této oblasti nyní probíhá přes centrálu, kde jsou 10 10 nastavovány řídící paramtery ručně podle dat z detektorů. 11 My se pokusíme navhnout systém agentů ovládajících křižovatky autonomně 12 a vyměňujících si informace mezi sebou.\\ 11 My se pokusíme navrhnout systém agentů vyměňujících si informace a ovládajících křižovatky autonomně.\\ 13 12 14 13 % \begin{figure}[H] … … 31 30 32 31 Po výběru nejvhodnější metody ji modifikujeme do vhodné formy 33 pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku signálních skupin yjedné křižovatky32 pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku signálních skupin jedné křižovatky 34 33 a ovládá nastavení délky cyklu, tedy periodu, za kterou se vystřídají všechny 35 fáze nastavení se naforů. Implementace bude provedena v jazyce C++ as pomocí34 fáze nastavení semaforů. Implementace bude provedena v jazyce C++ s pomocí 36 35 knihoven BDM, VGS API a IT++. \\ 37 36 38 Metoda bude testována pomocímikrosimulátoru dopravy AIMSUN37 Metoda bude testována na mikrosimulátoru dopravy AIMSUN 39 38 a porovnávána se dvěma konstantními scénáři a se záznamem skutečné 40 39 dopravní situace modelované oblasti. Výsledky simulace, tedy výstupní data ze simulátoru,