Show
Ignore:
Timestamp:
02/04/12 00:54:24 (12 years ago)
Author:
jabu
Message:

finalni verze

Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/01_Intro/Intro.tex

    r1433 r1434  
    66dopravy, či metody s ústředním řídícim prvkem a jejich možnost decentralizace, 
    77vybrat jednu vhodnou pro řízení dvou křižovate v oplasti 
    8 Praha - Zličín, tuto metodu naimplementovat a otrestovat na simulátoru AIMSUN. 
     8Praha-Zličín, tuto metodu naimplementovat a otestovat na simulátoru AIMSUN. 
    99Ovládání křižovatek v této oblasti nyní probíhá přes centrálu, kde jsou 
    1010nastavovány řídící paramtery ručně podle dat z detektorů. 
    11 My se pokusíme navhnout systém agentů ovládajících křižovatky autonomně 
    12 a vyměňujících si informace mezi sebou.\\ 
     11My se pokusíme navrhnout systém agentů vyměňujících si informace a ovládajících křižovatky autonomně.\\ 
    1312 
    1413% \begin{figure}[H] 
     
    3130 
    3231Po výběru nejvhodnější metody ji modifikujeme do vhodné formy 
    33 pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku signálních skupiny jedné křižovatky 
     32pro naše účely, kde agent představuje řídící jednotku signálních skupin jedné křižovatky 
    3433a ovládá nastavení délky cyklu, tedy periodu, za kterou se vystřídají všechny 
    35 fáze nastavení senaforů. Implementace bude provedena v jazyce C++ a s pomocí 
     34fáze nastavení semaforů. Implementace bude provedena v jazyce C++ s pomocí 
    3635knihoven BDM, VGS API a IT++. \\ 
    3736 
    38 Metoda bude testována pomocí mikrosimulátoru dopravy AIMSUN 
     37Metoda bude testována na mikrosimulátoru dopravy AIMSUN 
    3938a porovnávána se dvěma konstantními scénáři a se záznamem skutečné 
    4039dopravní situace modelované oblasti. Výsledky simulace, tedy výstupní data ze simulátoru,