Show
Ignore:
Timestamp:
02/04/12 00:54:24 (12 years ago)
Author:
jabu
Message:

finalni verze

Files:
1 modified

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • applications/doprava/texty/novotny_vyzk_LQ/06_Bayes_rmm_pouziti/Bayes_rmm_pouziti.tex.backup

    r1424 r1434  
    11\def \cesta {./06_Bayes_rmm_pouziti} 
    22 
    3 \subsection{Použití RMM a Bayesova učení v decentralizovaném řízení dopravy}  
     3\section{Použití RMM a Bayesova učení v decentralizovaném řízení dopravy} \label{sec:rmm_bayes_pouziti} 
    44 
    55V následujícím textu se budeme zabývat konkrétním využitím 
     
    99 
    1010Testy byly prováděny na modelu dvou křižovatek klasického typu, kde každý agent $R_1, R_2$ 
    11 ovládal jednu z nich. K modelování chování druhého agenta bylo použito třísyupňové RMM 
     11ovládal jednu z nich. K modelování chování druhého agenta bylo použito třístupňové RMM 
    1212zakončené neinformovaným modelem. Obrázek \ref{fig:rmm_structure} z článku \cite{1_rmm_bayes_learning} 
    1313znázorňuje RMM agenta $R_1$, kde se na každé úrovni agent rozhoduje mezi dvěma modely, informovaným a 
     
    4141\end{figure} 
    4242 
    43 \subsection{Zhodnocení} 
    44 V článku \cite{4_rmm_formalization} nenjsou podrobně popsány akce agentů ani 
    45 způsob, jak hodnotit jejich užitečnost. 
    4643 
    4744